Pro našeho významného klienta, společnost která patří mezi leadery v ČR hledáme vhodné adepty na pozici v registracích.
Náplň práce:
příprava dokumentací potřebných k registračním řízení - překlady, kontrola dokumentů...
administrativní i odborná agenda v rámci svěřených procesů
odpovědnost za správné informace na obalech
administrativní i odborná agenda v rámci svěřených procesů
spolupodílení se na sledování dodržování SOP
komunikace se státními úřady
Požadujeme:
VŠ vzdělání odpovídajícího zaměření
praxe v oblasti Regulatory Affairs cca 2 roky
vynikající psaná i mluvená znalost AJ
zodpovědnost a pečlivost
schopnost priorizovat, vynikající time-management a schopnost samostatně plnit úkoly
flexibilitu a loajalitu, PC dovednosti
Nabízíme:
zajímavou a samostatnou práci, každodenní využití AJ
příležitost být součástí mezinárodního týmu u silné stabilní společnosti
zajímavé možnosti profesního a osobního rozvoje
nadstandardní finanční ohodnocení
V případě, že Vás pozice zaujala, neváhejte nám zaslat své strukturované CV v ČJ a AJ s fotografií.
Do výběrového řízení mohou být zahrnuti pouze uchazeči, kteří splňují výše uvedené požadavky.
Aby naše aplikace mohla správně fungovat a my věděli jestli pracuje bez chyb, potřebujeme používat cookies - drobné textové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Nepoužíváme je pro reklamu, ale pouze jako nutnou technologie pro běh.