Pro rodinnou farmaceutickou společnost s portfoliem zdravotnických prostředků hledáme vhodnou kandidátku na pozici Asistentka.
Náplň práce:
Zajištění chodu kanceláře
Zodpovědnost za zpracovávání objednávek a faktur
Přebírání pošty
Zajišťování meetingů, sjednávání schůzek, vedení elektronického diáře
Odpovědnost za zpracování podkladů měsíčního vyúčtování, knihy jízd…
Požadujeme:
Min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření
Předchozí zkušenosti na pozici asistentka (min. 2 roky)
Aj â€â€ś středně pokročilá
Velmi dobrou znalost MS Office
Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost
Nabízíme:
Zázemí stabilní společnosti
Možnost zkráceného úvazku (HPP8/HPP6)
4 týdny dovolené
Příspěvek na stravu
V případě, že Vás pozice zaujala, neváhejte nám zaslat své strukturované CV v ČJ a AJ s fotografií.
Do výběrového řízení mohou být zahrnuti pouze uchazeči, kteří splňují výše uvedené požadavky.
Aby naše aplikace mohla správně fungovat a my věděli jestli pracuje bez chyb, potřebujeme používat cookies - drobné textové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Nepoužíváme je pro reklamu, ale pouze jako nutnou technologie pro běh.